نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

استراماچونی بازهم در اوج رفت| پایان مرد ایتالیایی در الغرافه

  • کد خبر: ۱۳۲۲۹۰
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
استراماچونی بازهم در اوج رفت| پایان مرد ایتالیایی در الغرافه
آندره استراماچونی، چهره محبوب استقلالی‌ها که درحال سپری کردن دوران مربیگری در باشگاه الغرافه قطر بود، به دلیل وقفه طولانی درلیگ قطر این باشگاه را به شکل توافقی ترک کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آندره استراماچونی برای استقلالی‌ها یک چهره خارجی همیشه محبوب و فراموش نشدنی است. مردی که توانست درنیم فصل یکی از جذاب‌ترین تیم‌های تاریخ این باشگاه را پدید آورد. استراماچونی که بعد از جدایی ازاستقلال شکایت بلند بالایی علیه این باشگاه مطرح کرد و بعد از گذشت یک سال به باشگاه الغرافه قطر رفت، به شکل توافق این باشگاه را ترک کرد.  

استراماچونی دلیل این جدایی را وقفه طولانی در برگزاری لیگ ستارگان قطر اعلام کرده است تا مشخص شود او به شکل توافقی این باشگاه را به سمت ایتالیا ترک کرده است.

استراماچونی پیش از ترک قطر الغرافه را با فاصله چهار امتیاز از صدر جدول در رتبه چهار نگه داشت و این باشگاه با مربی جدید در موقعیت مناسبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد قرار دارد.

استراماچونی البته تاکید کرده تا پایان جام جهانی در قطز خواهد ماند و بعد از تماشای جام جهانی این کشور را به مقصد ایتالیا ترک خواهد کرد.

جدایی او از الغرافه بی شباهت به جدایی از استقلال نیست. او دراستقلال هم دراوج بود و با تیمش نتایج خوب را رقم زد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->